wtorek, 28 sierpnia 2012

Jak było w Polsce ?

Witam ;)

Prawie koniec wakacji więc trzeba coś napisać ;)

W Polsce byłam od 4 do 17 Lipca, z czego od 4 do 10 byłam z rodzicami i psem, którego musiałam pilnować .

I jak zwykle, powrót z Polski tutaj wywołał u Mnie ogromnego doła, nie chciało mi się NIC, kompletnie nic, nie chciało mi się jeść, spać, pić i wychodzić z domu, przez 5 dni wychodziłam jedynie na spacer z psem a resztę dnia spędzałam przy komputerze. '
Jak zwykle musiałam zostawić najważniejsze dla Mnie osoby, Moich przyjaciół, których kocham, znów musiałam ich zostawić na rok, bo dopiero w następne wakacje znów będę w Polsce, mam nadzieję że wyprowadzę się tam najszybciej jak będę mogła.

W Polsce było po prostu znakomicie, były to chyba najlepsze wakacje w Moim życiu, poznałam kilka nowych chłopaków,  w tym oczywiście 'wakacyjną miłość'. Były to na prawdę wspaniałe wakacje, i zbieram już pieniądze na bilety by jechać za rok ;)

W związku z tym jak na razie zrezygnowałam z kupna suczki APBT ( American Pit Bull Terrier ), ponieważ dla Moich rodziców pilnowanie Astra, oraz wychowywanie szczeniaka Pit'a to by było za dużo, a na następne wakacje chcę spędzić w Polsce sama chociaż dwa tygodnie, i imprezować ile sił ;D

Chcę się też pochwalić, od dłuższego czasu mam mega 'fazę' na tatuaż na nadgarstku, w ten Piątek jadę z Tatą do studia tatuażu pytać ile by tatuaż kosztował i czy potrzebuję jakąś zgodę, bądź czy rodzice muszą być ze Mną ;D Tatuaż miał być na początku zwykłym czarnym serduszkiem ( co znaczy wytrzymałość, nieśmiertelność ), potem chciałam jakiś napis jak np.'Believe' ( ang. uwierz ), ale poszukałam trochę i chyba znalazłam to czego szukałam :


Tylko chcę tatuaż niżej, na nadgarstku ;)

Strasznie mi się ostatnio podobają tunele w uszach, jednak rodzice by Mnie za to zabili, więc zamawiam Sobie 'Fake Plugi' czyli 'oszukane' tunele ;)

1.
http://www.ebay.de/itm/1-Stuck-FAKE-PLUG-SMILEY-10-mm-Fakeplug-Fake-Expander-Ohrstecker-TOP-/230790570304?pt=DE_Mode_Accessoires_Schmuck_Schmuck&hash=item35bc30a140

2. http://www.ebay.de/itm/Edelstahl-1-Paar-2-Stuck-Fake-Plug-Ohrstecker-Fuck-Off-/220781557262?pt=DE_Mode_Accessoires_Schmuck_Schmuck&hash=item33679b360e

3. http://www.ebay.de/itm/UV-Fake-Plug-Piercing-Stecker-9-Farben-2-Grosen-TPX-/270783027683?pt=DE_Mode_Accessoires_Schmuck_Schmuck&var=&hash=item3f0bed19e3

4. http://www.ebay.de/itm/1-Paar-Ohr-Fake-Plug-Tunnel-Ohrstecker-Ohrring-schwarz-weiss-LNP45-/140688789161?pt=DE_Mode_Accessoires_Schmuck_Schmuck&var=&hash=item20c1b48ea9




Teraz trochę o zwierzakach, Jumba czuję się bardzo dobrze, jak na 13 letnią suczkę trzyma się wspaniale -dalej się bawi i jest tak żywiołowa jak zawsze.

Booniego niestety nie udało mi się uchwycić nawet na zdjęciu bo o 3 w nocy przychodził się najeść i uciekał na dwór.

Byliśmy kilka razy na plaży, oczywiście z Astrem. Myślałam że ktoś mi psa podmienił bo Astro był przy Mnie na każde zawołanie, na prawdę się słuchał, aż byłam dumna z Mojej świni ;)

Mam dużo zdjęć, nie dodam wszystkich bo samych psów było blisko 800 ;)

A zapomniałabym ;D W końcu Klops 'powrócił', dał się głaskać, przytulał się - jak zawsze. Aż 3 dni temu poszedł ze Mną na spacer z Astrem, poszliśmy do lasu ( tam gdzie zawsze ze Mną chodził ), byliśmy około 100 metrów od domu, Klops zaczął coś wąchać a ja poszłam dalej, od tamtej pory nie wrócił -.-

Ok, czas na zdjęcia ;)






















Pozdrawiam ;D











3 komentarze:

  1. Te zdjęcia są wspaniałe <3
    Szkoda że nie udało się zrobić zdjęcia Booniemu :(
    Wróć do Polski jak najszybciej :D
    Pozdrawiam.

    www.bernenczykbacus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetne ;)
    Psiaki szaleją na każdym zdjęciu,
    wakacje musiały być udane! :)
    I najszybciej wróć do Pl :)

    Pozdrawiamy :*
    W wolnej chwili zapraszamy do nas ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne psiaki=) Fajny blog! Zapraszam do mnie http://everydaybeny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń