wtorek, 19 lutego 2013

Początek ?

A więc.

Postanowiłam że chcę trochę zarobić i mam nadzieję że mi się to uda. Pod koniec miesiąca kupuję stałkę, po czym dam ogłoszenie w schronisku gdzie pomagam oraz w sklepie o sesjach fotograficznych, muszę jednak całkiem do kończyć stronkę, na razie wygląda TAK. Proszę o jakieś pomysły, sugestie co by można zmienić, co się nie podoba w komentarzach ;)
Mam nadzieję że uda mi się z fotografią, jednak wiem że jeszcze dużo muszę się nauczyć ;)


Zrobiłam też stronkę na Facebooku gdzie chcę wstawiać zdjęcia - tutaj. Jeśli ktoś ma ochotę oczywiście proszę o zaproszenia i reklamowanie stronki ;)

Teraz trochę zdjęć z Niedzieli ;)

Jak już w ostatnim poście wspomniałam, zdjęcia po załadowaniu na Bloga robią się po prostu prze okropne, rozmyte, po prostu aż w oczy razi ;3 Dostałam wskazówkę co do zdjęć więc mam nadzieję że tym razem będą tak ostre jak na prawdę są.


8 komentarzy:

  1. Stronka bardzo mi się podoba ! według mnie nie trzeba niczego zmieniać ;) , Zdjęcia jak zawsze są boskie ! Astro ma bardzo fajną obróżkę ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stronka.! ;)
    Jak dla mnie jest baaardzo fajna ;)
    Życzę Ci, abyś zrealizowała te plany/marzenia ;)
    Zdjęcia są piękne, a na nich Astro wygląda olśniewająco.! ;)
    Zapraszamy do nas ;]

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że chcesz mieć zyski ze swojej pasji :)
    Ja też o tym myślę, ale z moją komunikatywnością czarno widzę takie sesje :P Najbardziej chciałabym pracować dla jakiegoś zwierzęcego pisma...
    Jaką stałkę chcesz kupić? I jakim obiektywem do tej pory robiłąś zdjęcia?
    Życzę sukcesów w pracy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Ja też bym najlepiej na sesję tylko psa zabrała, narobiła zdjęć a potem oddała właścicielom ;3

      Teraz chcę kupić Nikorra 50 mm 1.8 ;)

      A zdjęcia robiłam ogólnie tylko Tamronem 55-200, na Blogu chyba jedynie kota są robione Nikkorem 28-80 ;)

      Dziękuję ;) Tobie również sukcesów :D

      Usuń
  4. Już się nie mogę doczekać zdjęć ze stałki :P
    A strona świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia będą cudowne! Zresztą co tu owijac w bawełnę; Wszystkie Twoje zdjęcia są, były i będą cudowne!
    Uwielbiam patrzeć na Astra *.*
    A co do strony to już z wielką chęcią na nią wchodzę ; )
    Pozdrawiam zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że masz taki pomysł, życzę Ci powodzenia :)
    Będę śledzić wszystkie Twoje foty, bo robisz je bardzo fajnie :D Masz też super modela, Astro jest taki ładny! :D
    Lubiłam Twoją stronę na FB :)

    OdpowiedzUsuń