środa, 8 maja 2013

UMIERAM.

Post ten będzie o moim umieraniu ale nie tylko !

WIENC muszę was zasmucić ( ja już wyrywam sobie włosy ) - PADŁ MI APARAT. Migawka, silnik, cholera go wie. Piękna pogoda, cykam fotki, cykam i DUPA, STOP. I słychać tylko ciche 'bzzzz' przy naciśnięciu spustu. Najpierw niedowierzanie, wiara że to tylko 'coś tam i będzie okej', nadzieja że będzie okej, i teraz rozpaczanie bo nie mogę iść robić zdjęć.

Muszę poczekać do Czerwca na D7100, IDĘ SIĘ POWIESIĆ LUDZIE.

To okropne nie móc robić zdjęć, przeżywam to jak śmierć najbliższej mi osoby. Piękna pogoda, idealne światło, zielsko rośnie w lesie to do tego super 'tło' a tu CO ? DUPA KURNA BO NIE MAM APARATU.

Aż nie chcę mi się przez to wychodzić z domu bo tylko łażę ciągle i patrzę gdzie będę mogła robić zdjęcia i co chwilę 'O ! Tu przyjdę jak dostanę aparat ! O tam też pójdę, i TAM I TAM I TAM !' - To okropne że znów muszę czekać, D70 nacieszyłam się aż rok, TYLKO ROK. Bardzo długo co ? A nie całe 30 tys. zdjęć.
Aparat nie spadł mi, nie grzebałam w nim nic więc jakim cudem padł ? Ehhh. Przynajmniej kolejny argument by rodzice mi kupili nowy aparat a tym nowym będzie Nikon D7100 jak wspomniałam wyżej.

Teraz przejdźmy już do zdjęć, które jeszcze mam ( i nadają się by je gdziekolwiek opublikować ) a na koniec dam kilka linków do before&after ;)


Oraz kilka Before&After jak wspomniałam wyżej :

http://beforeandafter.pl/9868867/
http://beforeandafter.pl/9868513/
http://beforeandafter.pl/7131933/
http://beforeandafter.pl/5349766/

6 komentarzy:

  1. O ja cie bie!
    Przykro mi z powodu aparatu!
    I czekać bez oglądania twoich zdjęć miesiąc?! Nie do wytrzymania..
    Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj, współczuję Ci! też bym się tak do kitu czuła wtedy, gdyby coś mój aparat zaczął ,,chorować" :( Niedługo będziesz miała nowy, nie martw się, zobaczysz, doczekasz się :)
    Piękne zdjęcia, szczególnie dwa pierwsze i dwa przedostatnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez aparatu jak bez oka :p A zdjęcia jak zwykle super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ej lols ja czytam "...a niecałe 30 tyś..." i tak myślę WOOD 30 TYSI ZA APARAT!? a potem doczytuje "...zdjeć..." i "hahahaha, aleś Sylwia pojebana" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha xD Ja bym tyle nawet za puchę nie dała xD Jaki ułom xD

      Usuń