wtorek, 18 marca 2014

Po przerwie ! :)

Ale zaniedbałam Bloga :D Od sylwestra nic nie pisałam >.<

U nas raczej na razie bez większych zmian, Astro ma się bardzo dobrze, fajna jest między nami wieź, bardzo mi się podoba. 
Dziś byliśmy na kilku kilometrowym spacerku, pies w końcu ( po prawie tygodniu siedzenia w domu ) wybiegany i oczywiście mega szczęśliwy :)

Planuję ( jednak nie jest to niestety pewne ) pojawić się w Kwietniu w Łodzi, będę tam prawdopodobnie tydzień, 11 i 12 Kwiecień chcę poświęcić na sesję, jak najbardziej zapraszam : 


To raczej tyle, jak wspomniałam - za dużo się u nas obecnie nie pozmieniało :)


I kilka fotek rudej świnki z dzisiejszego spaceru :)


6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :3. Szkoda, że mam tak daleko do Łodzi :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Ode mnie daleko do Łodzi :/

    www.aussie-dog-world.blogspot.com

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    A sesyjki naprawdę tanie :P

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia <3 Dawno Ciebie nie było ... :c Szkoda, że tak daleko mam do Łodzi :(
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Skusiłabym się gdyby nie to, że mieszkam tak daleko :<
    Zdjęcia piękne :)

    Pozdrawiam,
    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń