poniedziałek, 18 lipca 2011

Trudna decyzja ;/

Mam mały a raczej nie tak mały jak mi się wydaję problem ..

Otóż pod koniec tego miesiąca mam jechać do Polski na tydzień , cieszę się ale muszę zostawić Astra z rodzicami .

Oni nie zbyt wiedzą jakich zachowań go uczyć , za co karcić a za co go chwalić . Zwykle głaszczą go za to co zrobił złego , na spacery chodzi z nim moja mama ( kiedy mnie nie ma ) , pozwala psu chyba na wszystko ;/ Mam nadzieję że jak go zostawię nie nabierze złych zachowań . Nie wiem czemu ale po prostu boję się go zostawić ;/ Decyzję muszę podjąć do jutra ...

Z drugiej strony bardzo chcę jechać , odwiedzić rodzinę i przyjaciół a także Jumbę oraz Boonie'go .

Astro będzie musiał zostać ..Właśnie siedzi przy oknie i się gapi jak moje rodzeństwo goni z kuzynką i koleżanką ...

Kilka zdjęć Astra z ostatniego spacery i zdjęcia Jumby , Klopsa i Coffe :

Astro :

Jumba :

Coffe :


Klops :


Pozdrawiamy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz